Felanmälan

Obs! Vid enklare fel såsom exempelvis  strömbortfall, som t.ex. kan misstänkas vara att en huvudsäkring gått sönder skall man av kostnadsskäl i första hand kontakta styrelsens fastighetsgrupp och i andra hand  någon av övriga styrelsemedlemmar för att få sanktionerat att jourutryckning får ske – i annat fall riskerar man att själv få stå för kostnaden. Ofta kan någon av styrelsens medlemmar hjälpa till att lösa enklare problem utan jourutryckning. Se kontaktuppgifter i resp entré.

Porttelefon, portlås och nycklar
Felanmälan av access-system, porttelefoner och nycklar. Ange namn, felbeskrivning, ev. portnummer.
E-post access-hammarbysjo1@westmere.se
För akuta ärenden märk mailet med texten [AKUT].

Hissar
Rapportera alla hissfel till Kone.
Email felanmalan@kone.com
Tel 0771-50 00 00
Larmet i hissarna går direkt till Kone.

TV, telefoni och bredband
Fel på TV, telefoni eller bredband anmäls till Tele2 Kundservice.
www.tele2.se/kundservice
Akuta fel: tel 90 222.

Fastigheten
Om något inte fungerar som det ska i lägenheten, trapphuset eller något annat i fastigheten (undantaget hissar, lås och Tele2-tjänster) tar du kontakt med vår fastighetsförvaltare Storholmen Förvaltning enligt följande
1. Hemsida Dwodirect
2. Epost kundsupport@dwoqdirect.se
3. På telefon, vardagar 07:00-21:00, telefonnummer 08-520 252 00

Övriga tider då fara föreligger för liv och egendom görs anmälan på journumret 08-18 70 00 

Inbrott och skadegörelse
Vid akut misstanke om inbrott, skadegörelse etc. ring till polisen tel 112. 
Vid ej akuta ärenden ring polisen tel 114 14.

Rulla till toppen