TV, telefoni / bredband

Föreningen är kollektivt ansluten till digitalt kabeltv-nät via Com Hem.

Varje hushåll har en router med möjlighet till trådlös nätverksanlutning med hastighet upp till 300 Mbps och två digital-TV-boxar.

Fel på TV, telefoni eller bredband anmäls till Com Hem Kundservice.
Vardagar 08:00-21:00
Helger 09:00-18:00
Tel 90222
Hemsida/Driftinformation  www.comhem.se
E-post kundservice@comhem.com

Vid överlåtelse av bostadsrätt ska router och TV-boxar lämnas kvar i lägenheten.

TV
Com Hem TV Bas ingår i grundabonnemanget och finns såväl analogt via coax-kabel-uttagen som via de två digital-TV-boxarna som finns i varje lägenhet. För tilläggspaket, kontakta Com Hem.

Bredband
250/100 Mbit/s, möjlighet att köpa till högre hastighet finns – kontakta Com Hem.

Telefoni
IP-telefoni ingår (Prisplan bas) med samma funktion som för telefoni via telefonjacket.

OBS! OBS!
Information om TV4-kanalerna och C More
Avtalet mellan Com Hem och TV4:s ägare Telia, som reglerar TV4-kanalerna och C More har upphört att gälla och därför har Com Hem ersatt dessa kanaler med annat utbud tillsvidare.


Com Hems högsta prioritet är givetvis fortsatt att nå en överenskommelse med Telia så snart som möjligt.

Det är Com Hem som sköter förhandlingarna med Telia, och inget som vi fastighetsägare i nuläget kan påverka. Vi inväntar en överenskommelse mellan Com Hem och Telia.

För dig som köpt individuella digital-tv-abonnemang kommer att få mejl och sms angående ersättningskanaler eller annan kompensation.

Följ de senaste uppdateringarna om förhandlingen på www.comhem.se/aktuellt