Fastigheten
Om något inte fungerar som det ska i lägenheten, trapphuset eller något annat i fastigheten (undantaget hissar och Com Hems tjänster, se nedan) tar du kontakt med vår fastighetsförvaltare Storholmen Förvaltning enligt följande
1. Hemsida www.storholmendirekt.se
2. E-post info@storholmen.se
3. På telefon, vardagar 07:00-21:00, telefonnummer 0771–786 746
Övriga tider då fara föreligger för liv och egendom görs anmälan på journumret 08-18 70 00 

Obs! Vid enklare fel såsom exempelvis  strömbortfall, som t.ex. kan misstänkas vara att en huvudsäkring gått sönder skall man av kostnadsskäl i första hand kontakta styrelsens fastighetsgrupp och i andra hand  någon av övriga styrelsemedlemmar för att få sanktionerat att jourutryckning får ske – i annat fall riskerar man att själv få stå för kostnaden. Ofta kan någon av styrelsens medlemmar hjälpa till att lösa enklare problem utan jourutryckning.

Porttelefon och nyckelbrickor
Felanmälan av access-system, porttelefoner och nyckelbrickor. Ange namn, felbeskrivning, ev. portnummer/ID till nyckelbricka.
E-post access-hs1@westmere.se  
För akuta ärenden märk mailet med texten [AKUT].

Hissar
Rapportera alla hissfel till Kone.
Tel 0771-50 00 00
Larmet i hissarna går direkt till Kone.

TV, telefoni och bredband
Fel på TV, telefoni eller bredband anmäls till Com Hem Kundservice.
Tel 90222
Vardagar 08:00-21:00
Helger 09:00-18:00
Hemsida/Driftinformation www.comhem.se
E-post kundservice@comhem.com

Inbrott och skadegörelse
Vid akut misstanke om inbrott, skadegörelse etc. ring till polisen.
Tel 112.
Vid ej akuta ärenden ring polisens nummer 114 14.